Rågeregulering 2016 - Grejs-Holtum Jagtforening

Hoved menu:

Rågeregulering 2016

Fra 1. maj til 15. juni er der mulighed for at regulere råger i Nørreskoven, ved Albuen og på Skelvangen 52. Det har tidligere været muligt at regulere på Skelvangen 46B, men det er foreløbig ikke muligt, da Kommunen har solgt grunden.
Alle der ønsker at regulere på nævnte arealer, bedes sende navn og adresse til Jens Tang Christensen, email: jenstang52@gmail.com med oplysning om hvor man regulerer. Efter endt regulering indrapporteres antallet af regulerede rågeunger med oplysning om tid og sted ligedes hertil.
Ved regulering medbringes gyldigt jagttegn og reguleringstilladelse til det pågældende areal. Kommunens anvisninger, som kan hentes
HER, skal ubetinget følges.
Lasse Petersen underviser på Vejle Idrætshøjskole med faget Nak og æd. Han vil gerne deltage i en råge-regulering med sine elever i Nørreskoven eller ved Albuen. De vil komme ca en 10-12 stykker, skal nok være stille og hjælpe til, hvis de kan gøre noget. De kvitterer med et par flasker rødvin og en tak. Hvis nogen har lyst til at tage dem med, så kontakt Lasse Petersen tlf 28975711.
Der er også mulighed for at regulere i Brejning. Interesserede bedes kontakte Regnar Thyrsted, Gaurslund og Omegns Jagtforening, tlf 22538312, email: fam.thyrsted@live.dk som koordinerer lokalt.
Tilladelse til Nørreskoven.
Tilladelse til Albuen.

Reguleringsområdet på Skelvangen 52:

Kort over kommunale områder:

Tilbage til indhold | Retur til hoved menu Jagt Grejs Grejs-Holtum Jagtforening